Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Brodziaczek | użytkownik

imię i nazwiskoAnna adresŁódź zarejestrowany03.09.2006 @09:07:34 ostatnio na stronie10.07.2012 @23:39:46

Amatorka..
Oczywiscie poszlam dalej i studiuje grafike...zobaczymy co bedzie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9445089
digarty53 komentarze2450 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~haky    05.07.2011 @01:32:21
a gdzie mozna popatrzec na te fotograficzne cuda
_______
...::: difrent wiu :::...

http://www.gradientcircle.com
~haky    03.07.2011 @01:12:04
no no foto odskocznią od grafiki. A u ciebie jak bo pusto jakos od dłuższego czasu.
_______
...::: difrent wiu :::...

http://www.gradientcircle.com
~Evilant    29.03.2010 @21:47:09
Spoczko
_______
ble, ble, ble, DO ROBOTY, ble, ble, ble, ble, TY I JA, ble, ble,ble,
ble, NA PODŁODZE, ble, ble, ble, ble, TERAZ, ble, ble, ble, ble,
BEZ UBRAŃ! : D
~Evilant    13.03.2010 @19:00:57
Genialne pomysły na grafikę.
_______
ble, ble, ble, DO ROBOTY, ble, ble, ble, ble, TY I JA, ble, ble,ble,
ble, NA PODŁODZE, ble, ble, ble, ble, TERAZ, ble, ble, ble, ble,
BEZ UBRAŃ! : D
~darayavahus13    02.11.2009 @22:19:44
duplikacja??
~haky    03.10.2009 @00:16:40
no to gratuluje a gdzie masz projekcik zwyciezki. I czekam na jakies nowe pracki no i na fotek we wdzianku :P
_______
...::: difrent wiu :::...

http://www.gradientcircle.com
~haky    02.10.2009 @14:55:43
a masz gdzies fotki w takim wdzianku :devil hehe dzeki za komentarz i cos ostanio nic sie u Ciebie nie dzieje -czemu?
_______
...::: difrent wiu :::...

http://www.gradientcircle.com
!Bogul    24.09.2009 @15:00:08
Sprawy nie ma:P
_______
'Cry some more!'
!Bogul    24.09.2009 @13:05:01
Współczuję:D
_______
'Cry some more!'
!Bogul    24.09.2009 @11:45:49
Wolałabyś całymi dniami siedzieć przy kompie?:D
_______
'Cry some more!'
!Bogul    23.09.2009 @20:04:35
Nie jest to najbardziej pożądana rzecz, co?
_______
'Cry some more!'
!Bogul    23.09.2009 @12:43:33
Całkiem nieźle, ale mam zastój a co u Ciebie?
_______
'Cry some more!'
~kullulu    08.05.2007 @17:50:28
dzekuję bardzo
!Bogul    08.05.2007 @17:15:41
dziękuję ślicznie
_______
'Cry some more!'
~zmn    02.05.2007 @17:58:13
nie rozmywam wiec nie moglem przesadzic
_______
http://www.jacekzeman.com. jacekzeman .com
~Laik    02.05.2007 @09:57:07
Dziękuje za komentarz
~jeedreek    30.04.2007 @21:02:34
ehehe dzieki za komentarz co do jasnosci to nie wiem, mi tam pasuje, tak samo jak i domek pozdrawiam
~meachy    30.04.2007 @20:10:51
Dziekuje za komentarze ^_^
+Crozin    30.04.2007 @13:09:14
Dzięki za komentarz
!Bogul    30.04.2007 @12:56:51
no dobrze, nie Twoje:P
_______
'Cry some more!'
!Bogul    30.04.2007 @12:55:09
wielkie dzięki za komentarz:D
_______
'Cry some more!'
~sapo    30.04.2007 @12:43:08
jaka kolorystyka wg. Ciebie odpowiada? Ciemno ? masa ciemniejszych stron, a i miało być "kawowo"

pozdrawiam
_______
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeje
~psik    26.04.2007 @14:48:06
mam znajomą o takim przezwisku 'brodziaczek'
!Bogul    26.04.2007 @13:08:10
wielkie dzięki:D
_______
'Cry some more!'
~vajrus    19.04.2007 @08:14:43
:P
1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt